
Karijera u Europcar Srbija
Iskoristite idealnu šansu, postanite deo Europcar tima
Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je lider u oblasti iznajmljivanja vozila sa konstantnim rastom i razvojem.
Pozivamo Vas da se pridružite i steknete iskustvo u vodećoj kompaniji u oblasti iznajmljivanja vozila.
Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je nosilac franšiza Europcar i Global Rent a Car za države Srbiju i Crnu Goru. Profesionalnim radom i stalnim ulaganjem u kadrove i opremu kompanija se konstantno razvija i raste. Razvojem novih proizvoda, kanala prodaje i ponudom velikog broja modela vozila trudimo se da poboljšamo kvalitet usluge, a bezbednost i konfor svojim klijentima podignemo na najviši novo.
Smatramo da smo dinamična kompanija koja nudi adekvatnu nadoknadu i mogućnost dodatne zarade, odličnu obuku i obilje mogućnosti za Vaš profesionalni razvoj i napredovanje. Imamo znanje i iskustvo, i želja nam je da zaposlimo ljude koji su profesionalci i rade sa ljubaznošću kako bi doprineli da budemo najbolji izbor za naše klijente.
SEKTOR NABAVKE - PURCHASE & SALES OFFICER
SEKTOR FLOTE - AFTERSALES DATA ADMINISTRATOR
SEKTOR FLOTE - AFTERSALES EXECUTIVE
SEKTOR PRODAJE - SALES REPRESENTATIVE
SEKTOR PRODAJE - SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE - AGENT PRODAJE PRAVNIM LICIMA
PURCHASE & SALES OFFICER
Sektor: Nabavka
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 1
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
Kao deo tima za nabavku i prodaju vozila u kompaniji Europcar, tražimo odgovornu i proaktivnu osobu koja će se baviti celokupnim procesom prodaje vozila – od planiranja i analize, preko pregovora, do administracije i izveštavanja.
Vaše glavne odgovornosti biće:
- Prodaja vozila klijentima u zemlji i inostranstvu (plan prodaje, analiza tržišta, predlog cena, praćenje dospeća, pregled vozila, evidencija stanja, organizacija popravki i pripreme, oglašavanje)
- Pregovori sa kupcima i realizacija direktne prodaje
- Administrativni i blagajnički poslovi i praćenje naplate potraživanja
- Evidencija, vođenje i arhiviranje dokumentacije, ažuriranje podataka u softverima
- Analiza tržišta i priprema periodičnih izveštaja
- Kreiranje i sprovođenje plana prodaje
- Otkup vozila iz lizinga i procena vrednosti
- Povremeni uvoz i izvoz vozila
- Izračunava troškove, analizira i priprema porudžbine
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Prednost imaju kandidati sa višom ili visokom stručnom spremom (mašinski, saobraćajni ili ekonomski smer)
- Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, napredni excel obavezan)
- Prednost imaju kandidati sa tehničkim poznavanjem vozila i automobilskih sklopova
- Dobro znanje engleskog jezika (pisana i usmena komunikacija)
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)
Profil kandidata:
- Odgovoran, sistematičan i proaktivan
- Iskren i posvećen poslu
- Komunikativan, ljubazan, strpljiv i fleksibilan
- Organizovan, sposoban za rad na više zadataka paralelno
- Orijentisan na rezultate i poštovanje rokova
- Spreman na timski rad, kontinuirano učenje i razvoj karijere
Šta ti nudimo?
- Trening i podršku za kvalitetno obavljanje posla
- Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
- Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
- Kancelariju u mirnom delu Beograda
- Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
- Slobodne vikende
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete doprineti našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, pošaljite svoju prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Purchasing & Sales officer„ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
AFTERSALES DATA ADMINISTRATOR
Sektor: Flota
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 1
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
Tražimo motivisanu i odgovornu osobu koja će se pridružiti našem flotnom sektoru na poziciji Aftersales Data Administrator (Junior). Ova uloga je ključna za obezbeđivanje tačne i uredne dokumentacije o vozilima, kao i za podršku flotnom i ostalim odeljenjima u kompaniji.
Vaše glavne odgovornosti biće:
- Prikupljanje i kontrola dokumentacije za vozila
- Administrativni poslovi: unos i ažuriranje podataka u elektronske baze
- Arhiviranje i sistematizacija dokumentacije
- Izrada izveštaja
- Priprema dokumentacije za potrebe flotnog i drugih odeljenja u kompaniji
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Srednja ili viša stručna sprema
- Dobro poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, napredni Exel obavezan)
- Minimum srednje nivo znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)
Profil kandidata:
- Motivisan i usmeren na rezultate
- Spreman na timski rad i kontinuirano učenje
- Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
- Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan
- Fleksibilan i spreman za rad u dinamičnom okruženju
Šta ti nudimo?
- Trening i podršku za kvalitetno obavljanje posla
- Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
- Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
- Kancelariju u mirnom delu Beograda
- Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
- Slobodne vikende
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete doprineti našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, pošaljite svoju prijavu i CV sa naznakom: „Prijava za zaposlenje - Aftersales Data Administrator“ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
AFTERSALES EXECUTIVE
Sektor: Flota
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 1
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
- Pregled vozila koja se vraćaju dileru, prodaju ili izvoze
- Komunikacija sa klijentima oko vraćanja vozila, pregleda i kasnije fakturisanja šteta koje nisu obuhvaćene ugovorom
- Organizacija i praćenje limarijskih popravki svih vozila za vraćanje dileru i vozila za prodaju
- Podrška kolegama iz prodaje prilikom većih isporuka novih vozila (LTR – Long-Term Rentals)
- Prijava šteta po AK polisi za vozila vraćena dileru, prodata ili spremna za izvoz, kao i za vozila u eksploataciji
- Unos podataka i izrada dokumentacije u operativnim i finansijskim programima
- Priprema dokumentacije za naplatu klijentima, prezentiranje i slanje mail-a sa predlogom naplate
- Zakazivanje servisa i zamene stakala po potrebi
- Priprema nedeljnih i mesečnih izveštaja za flotni sektor
- Briga o rezervnim ključevima vozila
- Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovodioca
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Srednja ili viša stručna sprema
- Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)
- Minimum srednje nivo znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
- Poželjno tehničko znanje o sklopovima vozila
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
Profil kandidata:
- Iskustvo u radu sa klijentima
- Odličnih organizacionih sposobnosti i usmereni na rezultate
- Timski duh, želja za učenjem i napredovanjem
- Ljubaznost, komunikativnost i strpljenje
- Odgovornost, savesnost i sistematičnost
Šta ti nudimo?
- Obuku i podršku za kvalitetno obavljanje posla
- Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
- Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
- Kancelariju u mirnom delu Beograda
- Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
- Slobodne vikende
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Aftersales Executive u flotnom odeljenju“ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
SALES REPRESENTATIVE
Sektor: Prodaja
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 1
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
- Da putem call centra daje tačne informacije, ponude i da vrši rezervacije za klijente
- Kontroliše i raspoređuje rezervacije u softveru, prateći raspoloživost vozila
- Da vrši kontrolu kapaciteta i prodaje, shodno stanju raspoloživosti vozila u floti i prema tražnji
- Da vrši prodaju usluga kompanije za poznate domaće kupce u zemlji i inostranstvu
- Vođenje evidencije o dodatnoj opremi i obavljanje kontrole raspoloživosti
- Izrada izveštaja o dnevnom i mesečnom stanju kapaciteta prispelih rezervacija, kao i za druge potrebne parametre po nalogu pretpostavljenog
- Da čini operativnu sponu između poslovnica i fleet odeljenja, a u ciju tačnih podataka o novopristizanju vozila, novim grupama vozila, zameni guma kao i stanju vozila u servisima i da shodno tome raspoređuje rezervacije za ta vozila
- Proaktivno vršenje nadzora i kontrole nad poslovima i predlaganje novih i inovativnih načina rada u službi, kao i u kompaniji
- Da na najbolji način predstavlja Europcar pred klijentima u svim vidovima komunikacije
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Srednja ili viša stručna sprema
- Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
- Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
Da biste bili idealan kandidat za ovu poziciju, treba da posedujete sledeće osobine:
- Komunikativnost Vam je prirodni talenat, a osećaj za prodaju najjača vrlina
- Izbegavate poslove koji odišu rutinom i monotonijom
- Volite uzbuđenje i dinamičnost koju sa sobom nosi prodaja
- Uvek ste radi da se dokažete u jakoj konkurenciji mladog tima
Šta ti nudimo?
- Obuke i stalnu podršku za profesionalni razvoj
- Rad u mladom i motivisanom timu
- Prijateljsko i pozitivno radno okruženje
- Ugovor na neodređeno vreme, fiksna plata + bonusi
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Sales representative„ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE
Sektor: Prodaja
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 1
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
- Poznaje sve usluge, proizvode i kompletan portfolio kompanije
- Pruža informacije korporativnim klijentima, kreira ponude i vrši rezervacije vozila u njihovo ime
- Vrši prodaju usluga najma kompanijama, kako domaćim tako i stranim
- Prati realizacije najmova, izdatih računa, kao i naplatu istih
- Izrađuje izveštaje o ostvarenjima na mesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou
- Proaktivno vrši nadzor i kontrolu nad poslovima i predlaže nove, inovativne ideje
- Prati tok naplate potraživanja i signalizira kako klijentima tako i nadređenima postojanje eventualnih problema
- Prisustvuje sastanicma u cilju akvizije novih korporativnih klijenata
- Predstavlja kompaniju u najboljem svetlu pred klijentima i u svim vidovima komunikacije
- Prati situaciju na tržištu, ponudu konkurencije i atraktivnost Europcar ponude
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
- Poznavanje vozila
- Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
- Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
Profil kandidata:
- Iskustvo u radu sa klijentima
- Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
- Sistematični, odgovorni i savesni
- Timski igrač sa izraženom samostalnošću u rešavanju problema
- Sposobnost za rad u dinamičnom okruženju sa brzim promenama
- Želja za učenjem, usavršavanjem i napredovanjem
Šta ti nudimo?
- Rad u sjajnom timu mladih ljudi
- Prijateljsko i toplo okruženje
- Kancelarija u mirnom kraju Beograda
- Slobodan vikend
- Korporativni laptop
- Prijava na neodređeno
- Fiksna plata + mogućnost bonusa
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Agent prodaje pravnim licima„ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
RENTAL SALES AGENT
Sektor: Prodaja / Operacije
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 2
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
- Pružanje informacija klijentima o uslugama
- Direktna prodaja usluga na šalteru poslovnice
- Prijem rezervacija, kreiranje i dostavljanje ponuda
- Izdavanje i prijem automobila
- Organizacija i koordinacija rada poslovnice uz poštovanje administrativnih procedura
- Izveštavanje
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
- Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
- Znanje engleskog jezika (prednost će imati kandidati sa poznavanjem i drugog stranog jezika)
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
- Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
Profil kandidata:
- Iskustvo u radu i rukovođenju timom
- Iskustvo u radu sa klijentima
- Odličnih organizacionih sposobnosti i usmereni na rezultate
- Spremni na timski rad, učenje i napredovanje u karijeri
- Komunikativni, ljubazni i strpljivi
- Sistematični, odgovorni i savesni
- Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom
Šta ti nudimo?
- Rad u sjajnom timu mladih ljudi
- Prijateljsko i toplo okruženje
- Prijava na neodređeno
- Fiksna plata + mogućnost bonusa
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Rental Sales Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
PREPARATION AGENT - POSAO VOZAČA
Sektor: Operacije
Lokacija: Beograd
Broj izvršilaca: 2
Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Opis pozicije:
- Primopredaja vozila
- Kontrola i priprema vozila za rentiranje
- Prepoznavanje neispravnosti i kvarova na vozilu i izveštavanje
- Dopuna vozila gorivom, odvoženje na servis i pranje, zamenu guma...
- Transfer vozila između ispostava
- Preuzimanje vozila iz dugih ispostava
- Prezentacija vozila klijentima
- Vožnje klijenata
- Ostali poslovi po nalogu poslodavca
- Izveštavanje
Potrebni uslovi i kvalifikacije:
- Srednja ili viša stručna sprema (saobraćajnog ili mašinskog usmerenja)
- Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
- Srednji nivo znanja engleskog jezika
- Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa višegodišnjim iskustvom)
- Poželjno poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)
Profil kandidata:
- Motivisan i usmeren na rezultate
- Spreman na timski rad i učenje
- Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
- Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan
- Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom
Šta ti nudimo?
- Rad u sjajnom timu mladih ljudi
- Prijateljsko i toplo okruženje
- Prijava na neodređeno
- Fiksna plata + mogućnost bonusa
- Privatno zdravstveno osiguranje
Kako da se prijavite?
Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Preparation Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop.
Napomena:
Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.