Slika

Karijera u Europcar Srbija

Iskoristite idealnu šansu, postanite deo Europcar tima

Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je lider u oblasti iznajmljivanja vozila sa konstantnim rastom i razvojem.

Pozivamo Vas da se pridružite i steknete iskustvo u vodećoj kompaniji u oblasti iznajmljivanja vozila.

Primero Rent a Car d.o.o. Beograd je nosilac franšiza Europcar i Global Rent a Car za države Srbiju i Crnu Goru. Profesionalnim radom i stalnim ulaganjem u kadrove i opremu kompanija se konstantno razvija i raste. Razvojem novih proizvoda, kanala prodaje i ponudom velikog broja modela vozila trudimo se da poboljšamo kvalitet usluge, a bezbednost i konfor svojim klijentima podignemo na najviši novo.

Smatramo da smo dinamična kompanija koja nudi adekvatnu nadoknadu i mogućnost dodatne zarade, odličnu obuku i obilje mogućnosti za Vaš profesionalni razvoj i napredovanje. Imamo znanje i iskustvo, i želja nam je da zaposlimo ljude koji su profesionalci i rade sa ljubaznošću kako bi doprineli da budemo najbolji izbor za naše klijente.

SEKTOR NABAVKE - PURCHASE & SALES OFFICER

SEKTOR FLOTE - AFTERSALES DATA ADMINISTRATOR

SEKTOR FLOTE - AFTERSALES EXECUTIVE

SEKTOR PRODAJE - SALES REPRESENTATIVE

SEKTOR PRODAJE - SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE - AGENT PRODAJE PRAVNIM LICIMA

SEKTOR PRODAJE - RENTAL SALES AGENT

SEKTOR OPERACIJE - PREPARATION AGENT - POSAO VOZAČA BEOGRAD

PURCHASE & SALES OFFICER


Sektor: Nabavka

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 1

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Europcar - Nabavka vozila

Opis pozicije:

Kao deo tima za nabavku i prodaju vozila u kompaniji Europcar, tražimo odgovornu i proaktivnu osobu koja će se baviti celokupnim procesom prodaje vozila – od planiranja i analize, preko pregovora, do administracije i izveštavanja.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Prodaja vozila klijentima u zemlji i inostranstvu (plan prodaje, analiza tržišta, predlog cena, praćenje dospeća, pregled vozila, evidencija stanja, organizacija popravki i pripreme, oglašavanje)
  • Pregovori sa kupcima i realizacija direktne prodaje
  • Administrativni i blagajnički poslovi i praćenje naplate potraživanja
  • Evidencija, vođenje i arhiviranje dokumentacije, ažuriranje podataka u softverima
  • Analiza tržišta i priprema periodičnih izveštaja
  • Kreiranje i sprovođenje plana prodaje
  • Otkup vozila iz lizinga i procena vrednosti
  • Povremeni uvoz i izvoz vozila
  • Izračunava troškove, analizira i priprema porudžbine

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Prednost imaju kandidati sa višom ili visokom stručnom spremom (mašinski, saobraćajni ili ekonomski smer)
  • Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, napredni excel obavezan)
  • Prednost imaju kandidati sa tehničkim poznavanjem vozila i automobilskih sklopova
  • Dobro znanje engleskog jezika (pisana i usmena komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)

Profil kandidata:

  • Odgovoran, sistematičan i proaktivan
  • Iskren i posvećen poslu
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i fleksibilan
  • Organizovan, sposoban za rad na više zadataka paralelno
  • Orijentisan na rezultate i poštovanje rokova
  • Spreman na timski rad, kontinuirano učenje i razvoj karijere

Šta ti nudimo?

  • Trening i podršku za kvalitetno obavljanje posla
  • Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
  • Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
  • Kancelariju u mirnom delu Beograda
  • Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
  • Slobodne vikende
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete doprineti našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, pošaljite svoju prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Purchasing & Sales officer„ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

AFTERSALES DATA ADMINISTRATOR


Sektor: Flota

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 1

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Administrator u flotnom odeljenju

Opis pozicije:

Tražimo motivisanu i odgovornu osobu koja će se pridružiti našem flotnom sektoru na poziciji Aftersales Data Administrator (Junior). Ova uloga je ključna za obezbeđivanje tačne i uredne dokumentacije o vozilima, kao i za podršku flotnom i ostalim odeljenjima u kompaniji.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Prikupljanje i kontrola dokumentacije za vozila
  • Administrativni poslovi: unos i ažuriranje podataka u elektronske baze
  • Arhiviranje i sistematizacija dokumentacije
  • Izrada izveštaja
  • Priprema dokumentacije za potrebe flotnog i drugih odeljenja u kompaniji

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Dobro poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, napredni Exel obavezan)
  • Minimum srednje nivo znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)

Profil kandidata:

  • Motivisan i usmeren na rezultate
  • Spreman na timski rad i kontinuirano učenje
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan
  • Fleksibilan i spreman za rad u dinamičnom okruženju

Šta ti nudimo?

  • Trening i podršku za kvalitetno obavljanje posla
  • Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
  • Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
  • Kancelariju u mirnom delu Beograda
  • Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
  • Slobodne vikende
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete doprineti našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, pošaljite svoju prijavu i CV sa naznakom: „Prijava za zaposlenje - Aftersales Data Administrator“ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

AFTERSALES EXECUTIVE


Sektor: Flota

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 1

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Posao prodaje pravnim licima

Opis pozicije:

Tražimo odgovornu i sistematičnu osobu koja će se pridružiti našem flotnom sektoru na poziciji Aftersales Executive. Uloga podrazumeva brigu o vozilima koja se vraćaju dileru, prodaju ili izvoze, kao i organizaciju i praćenje popravki, evidenciju i komunikaciju sa klijentima.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Pregled vozila koja se vraćaju dileru, prodaju ili izvoze
  • Komunikacija sa klijentima oko vraćanja vozila, pregleda i kasnije fakturisanja šteta koje nisu obuhvaćene ugovorom
  • Organizacija i praćenje limarijskih popravki svih vozila za vraćanje dileru i vozila za prodaju
  • Podrška kolegama iz prodaje prilikom većih isporuka novih vozila (LTR – Long-Term Rentals)
  • Prijava šteta po AK polisi za vozila vraćena dileru, prodata ili spremna za izvoz, kao i za vozila u eksploataciji
  • Unos podataka i izrada dokumentacije u operativnim i finansijskim programima
  • Priprema dokumentacije za naplatu klijentima, prezentiranje i slanje mail-a sa predlogom naplate
  • Zakazivanje servisa i zamene stakala po potrebi
  • Priprema nedeljnih i mesečnih izveštaja za flotni sektor
  • Briga o rezervnim ključevima vozila
  • Ostali poslovi po nalogu neposrednog rukovodioca

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)
  • Minimum srednje nivo znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Poželjno tehničko znanje o sklopovima vozila
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Profil kandidata:

  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Odličnih organizacionih sposobnosti i usmereni na rezultate
  • Timski duh, želja za učenjem i napredovanjem
  • Ljubaznost, komunikativnost i strpljenje
  • Odgovornost, savesnost i sistematičnost

Šta ti nudimo?

  • Obuku i podršku za kvalitetno obavljanje posla
  • Rad u energičnom i prijatnom timu mladih ljudi
  • Pozitivno i prijateljsko radno okruženje
  • Kancelariju u mirnom delu Beograda
  • Fiksnu platu i ugovor o stalnom zaposlenju
  • Slobodne vikende
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Aftersales Executive u flotnom odeljenju“ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SALES REPRESENTATIVE


Sektor: Prodaja

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 1

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Posao u call centru Beograd

Opis pozicije:

Kao deo prodajnog tima u call centru, tražimo komunikativnu i proaktivnu osobu koja će pružati informacije klijentima, izrađivati ponude i vršiti rezervacije. Ova uloga uključuje kontrolu raspoloživosti vozila, prodaju dodatnih usluga i izradu izveštaja, uz neposredan kontakt sa domaćim i inostranim klijentima.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Da putem call centra daje tačne informacije, ponude i da vrši rezervacije za klijente
  • Kontroliše i raspoređuje rezervacije u softveru, prateći raspoloživost vozila
  • Da vrši kontrolu kapaciteta i prodaje, shodno stanju raspoloživosti vozila u floti i prema tražnji
  • Da vrši prodaju usluga kompanije za poznate domaće kupce u zemlji i inostranstvu
  • Vođenje evidencije o dodatnoj opremi i obavljanje kontrole raspoloživosti
  • Izrada izveštaja o dnevnom i mesečnom stanju kapaciteta prispelih rezervacija, kao i za druge potrebne parametre po nalogu pretpostavljenog
  • Da čini operativnu sponu između poslovnica i fleet odeljenja, a u ciju tačnih podataka o novopristizanju vozila, novim grupama vozila, zameni guma kao i stanju vozila u servisima i da shodno tome raspoređuje rezervacije za ta vozila
  • Proaktivno vršenje nadzora i kontrole nad poslovima i predlaganje novih i inovativnih načina rada u službi, kao i u kompaniji
  • Da na najbolji način predstavlja Europcar pred klijentima u svim vidovima komunikacije

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Da biste bili idealan kandidat za ovu poziciju, treba da posedujete sledeće osobine:

  • Komunikativnost Vam je prirodni talenat, a osećaj za prodaju najjača vrlina
  • Izbegavate poslove koji odišu rutinom i monotonijom
  • Volite uzbuđenje i dinamičnost koju sa sobom nosi prodaja
  • Uvek ste radi da se dokažete u jakoj konkurenciji mladog tima

Šta ti nudimo?

  • Obuke i stalnu podršku za profesionalni razvoj
  • Rad u mladom i motivisanom timu
  • Prijateljsko i pozitivno radno okruženje
  • Ugovor na neodređeno vreme, fiksna plata + bonusi
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Sales representative„ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

SALES & KEY ACCOUNT EXECUTIVE


Sektor: Prodaja

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 1

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Agent prodaje pravnim licima

Opis pozicije:

Za naš prodajni tim tražimo ambicioznu osobu koja će raditi na poziciji Sales & Key Account Executive. Od kandidata očekujemo rad sa korporativnim klijentima, pripremu ponuda i rezervacija, vođenje prodajnih procesa i održavanje odnosa sa ključnim partnerima na domaćem i međunarodnom tržištu.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Poznaje sve usluge, proizvode i kompletan portfolio kompanije
  • Pruža informacije korporativnim klijentima, kreira ponude i vrši rezervacije vozila u njihovo ime
  • Vrši prodaju usluga najma kompanijama, kako domaćim tako i stranim
  • Prati realizacije najmova, izdatih računa, kao i naplatu istih
  • Izrađuje izveštaje o ostvarenjima na mesečnom, kvartalnom i godišnjem nivou
  • Proaktivno vrši nadzor i kontrolu nad poslovima i predlaže nove, inovativne ideje
  • Prati tok naplate potraživanja i signalizira kako klijentima tako i nadređenima postojanje eventualnih problema
  • Prisustvuje sastanicma u cilju akvizije novih korporativnih klijenata
  • Predstavlja kompaniju u najboljem svetlu pred klijentima i u svim vidovima komunikacije
  • Prati situaciju na tržištu, ponudu konkurencije i atraktivnost Europcar ponude

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
  • Poznavanje vozila
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)
  • Znanje engleskog jezika (govorna i pisana komunikacija)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)

Profil kandidata:

  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematični, odgovorni i savesni
  • Timski igrač sa izraženom samostalnošću u rešavanju problema
  • Sposobnost za rad u dinamičnom okruženju sa brzim promenama
  • Želja za učenjem, usavršavanjem i napredovanjem

Šta ti nudimo?

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Kancelarija u mirnom kraju Beograda
  • Slobodan vikend
  • Korporativni laptop
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Agent prodaje pravnim licima„ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

RENTAL SALES AGENT


Sektor: Prodaja / Operacije

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 2

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Zaposlenje Disponent

Opis pozicije:

Tražimo ljubaznu i uslužnu osobu koja će raditi u poslovnici na poziciji Rental Sales Agent. Posao uključuje pružanje informacija klijentima, prodaju usluga na šalteru, prijem i izdavanje vozila, organizaciju rada poslovnice i pripremu izveštaja.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Pružanje informacija klijentima o uslugama
  • Direktna prodaja usluga na šalteru poslovnice
  • Prijem rezervacija, kreiranje i dostavljanje ponuda
  • Izdavanje i prijem automobila
  • Organizacija i koordinacija rada poslovnice uz poštovanje administrativnih procedura
  • Izveštavanje

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Viša ili visoka stručna sprema (saobraćajnog, mašinskog ili ekonomskog usmerenja)
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Znanje engleskog jezika (prednost će imati kandidati sa poznavanjem i drugog stranog jezika)
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa najmanje dve godine iskustva)
  • Aktivan rad na računaru (Windows, MS Office)

Profil kandidata:

  • Iskustvo u radu i rukovođenju timom
  • Iskustvo u radu sa klijentima
  • Odličnih organizacionih sposobnosti i usmereni na rezultate
  • Spremni na timski rad, učenje i napredovanje u karijeri
  • Komunikativni, ljubazni i strpljivi
  • Sistematični, odgovorni i savesni
  • Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom

Šta ti nudimo?

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Rental Sales Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

PREPARATION AGENT - POSAO VOZAČA


Sektor: Operacije

Lokacija: Beograd

Broj izvršilaca: 2

Konkurs otvoren do: 31. Oktobar 2025.

Posao vozača

Opis pozicije:

Kao deo operativnog sektora, tražimo odgovornu osobu za poziciju Preparation Agent – Vozač. Zaduženja obuhvataju primopredaju i pripremu vozila za iznajmljivanje, transfer između poslovnica, perionica i servisa, vožnju klijenata i osnovnu kontrolu tehničkog stanja i čistoće vozila.

Vaše glavne odgovornosti bile bi:

  • Primopredaja vozila
  • Kontrola i priprema vozila za rentiranje
  • Prepoznavanje neispravnosti i kvarova na vozilu i izveštavanje
  • Dopuna vozila gorivom, odvoženje na servis i pranje,  zamenu  guma...
  • Transfer vozila  između ispostava
  • Preuzimanje vozila iz dugih ispostava
  • Prezentacija vozila klijentima
  • Vožnje klijenata
  • Ostali poslovi po nalogu poslodavca
  • Izveštavanje

Potrebni uslovi i kvalifikacije:

  • Srednja ili viša stručna sprema (saobraćajnog ili mašinskog usmerenja)
  • Tehničko poznavanje vozila i sklopova na vozilima
  • Srednji nivo znanja engleskog jezika
  • Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač sa višegodišnjim iskustvom)
  • Poželjno poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office)

Profil kandidata:

  • Motivisan i usmeren na rezultate
  • Spreman na timski rad i učenje
  • Komunikativan, ljubazan, strpljiv i disciplinovan
  • Sistematičan, detaljan, odgovoran i savestan
  • Spremnost za rad u smenama, nedeljom i praznikom

Šta ti nudimo?

  • Rad u sjajnom timu mladih ljudi
  • Prijateljsko i toplo okruženje
  • Prijava na neodređeno
  • Fiksna plata + mogućnost bonusa
  • Privatno zdravstveno osiguranje

Kako da se prijavite?

Ukoliko smatrate da svojim znanjem i veštinama možete da doprinesete našem zajedničkom uspehu i želite da postanete deo našeg tima, možete nam dostaviti Vašu prijavu i CV sa naznakom „Prijava za zaposlenje - Preparation Agent“ na email adresu sr.racporue@oasop.

Napomena:

Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.

PRIKLJUČITE NAM SE I ZASLUŽITE SVOJE MESTO U POSLOVNOM SVETU